Tegnap este, mikor Krisz hazaért, visszaraktuk a dobozba a TV-t, előszedtem a blokkot és visszavittük. Krisz teljesen le volt hengerelve az ügyfélszolgálattól. Ő nem volt ott, amikor a nyomtatót vittem vissza.
Tömören, 1 mondatban elmondta, hogy hiányzik egy szín a TV-n, tönkrement. A nő megkérdezte, hogy ki szeretnénk-e cserélni vagy kérjük vissza a pénzt. Mondtuk, hogy ki szeretnénk cserélni.
Fél percen belül ott volt egy másik, ugyanolyan készülék. De azt is kérhettük volna, hogy egy másfajtát adjanak. Ha drágábbat szerettünk volna, akkor persze rá kellett volna fizetni. De nekünk jó lesz egy ugyanolyan.
Viszont ééééééés most kapaszkodjon meg mindenki. :D Legalábbis nekem extrém fura volt!!!
A TV-t 3 hónappal ezelőtt 299 fontért vettük. Most ugyanazért a készülékért csak 249 fontot kérnek. Kicserélték a TV-t és visszaadtak 50 fontot!!!
A nő mondta, hogy nem tudja garantálni, hogy ez a készülék tovább fog tartani, mint az előző, de ennél újra kezdődik a garancia ideje. De vigyük vissza nyugodtan, ha bármi baja lenne.
Szóval ismét van egy új TV-nk. :)
8 megjegyzés:
Ez itt is így megy, imádom ezt a vásárlóbarát hozzáállást!
Olyan jó, hogy vannak ilyen helyek!
És azt is szeretem, hogy mindig mosolyognak a vevőre!
Na igen, a legfőbb különbségek egyike. :-)
:)
Bár mondjuk azon, hogy vissza is adták a pillanatnyi árkülönbözetet mindketten csodálkoztunk a férjemmel. :-) Azért ez, már az "elképzelhetetlen" kategóriába tartozik. :-D
Ma beszélgettem egy angol anyukával és ő mondta, hogy itt teljesen normális, hogy visszaadják az árkülönbözetet.
Ha párszor még elromlik és közben csökken az ára, akkor szinte ingyen lesz a végére egy vadi új TV-nk. :D Remélem, ez nem romlik el mindenesetre!
Most visszagondolva anno a férjemnek volt egy cipője amit munkába használt és 3x vittük vissza a Burton-be, mert mindig lett valami baja. 3x cseréltettük ki. Legutolsó alkalommal mielőtt jöttünk haza Magyaro.-ra szintén visszavittük, mert megint lett baja, de akkor már a pénzt kértük vissza, magyarán hordott egy cipőt fél évig ingyen! :-D
Sarolka, így kell ezt csinálni. :D
És mielőtt valaki megkövezne, hogy magyar gondolkodás. Nem, nem egyedi. Az egyik anyuka, akivel sokat beszélgetek, az M&S ügyfélszolgálatán dolgozik. Olyanokat mesél angol őslakosokról, hogy mi magyarok is belepirulnánk. :)
Ráadásul, ha 3 termék egymás után nem vált be, akkor nem valószínű, hogy a 4. bejön. :S
Megjegyzés küldése