2012. augusztus 27., hétfő

Shrek, a musical

Tavaly, mikor egyszer Londonban sétáltunk, elmentünk egy plakát előtt, ami a Shrek című színházi előadást reklámozta. A lányoknak felcsillant a szeme, én meg tettem egy meggondolatlan ígéretet, hogy meg fogjuk nézni.

Nem sűrűn teszek meggondolatlan ígéreteket, de ez az volt. Előbb meg kellett volna néznem a jegyek árát, mielőtt ilyesmit ígérek. Tavaly 80 font alatt nem találtam jegyet. Ekkor úgy döntöttem, hogy egyenlőre jegelem ezt a témát. 320 font, azért 320 font.

Krisz a napokban küldött át egy hírlevelet, hogy most gyerek hetek vannak a londoni színházak egy részénél, ami azt jelenti adott esetben, hogy minden fizető felnőtt egy gyereket ingyenesen vihet magával.

Elkezdtem böngészni a kínálatot, és feljött a Shrek is. Hurrrrráááááá! Nem volt egyszerű 4 helyet találni, ami elfogadható helyen is volt, ráadásul egymás mellett, de sikerült. Így végül "csupán" 130 fontért sikerült rá jegyeket venni.

Krisz úgy gondolta, hogy elég lesz 2 órával kezdés előtt indulni itthonról. Úgy kalkulált, hogy még sétálhatunk is kicsit előtte. Na ja. :D Már az autópályán dugó volt. És persze London is a túlcsorduló arcát mutatta meg.

10 perccel a kezdés előtt értünk oda, de ekkor még nem volt parkolónk. A lányokkal az ajtóban vártuk Kriszt, aki helyet hajkurászott. A jegyek nálam voltak, és már becsöngetés előtt voltunk. Szofinak pisilni kellett, nekem a hajam égnek állt. :)

Krisz jegyét leadtam a jegypénztárba, én meg becsörtettem a csajokkal ... a WC-re. :) Épp kezdésre tudtuk elfoglalni a helyünket. Krisz ekkor még bolyongott valahol, ő csak cirka 10 perccel később ért oda. De legalább odaért.

A lányok a "Szamárral"
Az előadás, mint ahogy már az előző bejegyzésben is írtam, zseniális volt! A csajok csillogó szemmel nézték végig, és mi is nagyon élveztük! Nem állítom, hogy szóról szóra mindent értettem, de csak 1 poént nem értettem. A többi átjött. :D

Az előadás után, miközben a kocsit próbáltuk megtalálni, egy kisebb csoportosulásra lettünk figyelmesek az egyik oldalsó bejáratnál. Az volt a művész bejáró és a Szamarat alakító színész ott próbált a nézők, rajongók kedvére tenni. Fényképezkedett mindenkivel, aki kérte és aláírásokat osztott. Így történt, hogy Gréti is kapott egy aláírást és készült róluk egy fénykép is telefonnal. :D

Szuper este volt. Remélem, lesz még ilyenre lehetőségünk!

Képek kicsit nagyobban itt.

Nincsenek megjegyzések: