2012. augusztus 28., kedd

Bolt

Ez egy újabb bolt: JJ Food Service. Nem, nem reklámfelületet nyitottam, de úgy gondolom, hogy ezek a boltok hasznosak lehetnek az itt lakóknak. Az egyik, amiről korábban írtam, azért, mert olyan dolgokat lehet venni, amit nem lehet minden boltban errefelé megvenni, ez a másik meg az árai miatt lehet érdekes.

Nekünk is úgy ajánlották, mert nem az a bolt, amivel úton útfélen találkozik az ember és simán besétál.

Hasonlíthatnám a Metrohoz, de itt nem lehet bemenni a boltba és a polcsorok között sétálgatni. Helyette vagy a webáruházon keresztül vagy a telephelyek valamelyikén egy papíralapú katalógusból lehet kiválasztani, hogy miből mennyi kell.

Valószínűleg eredetileg cégek, boltok, éttermek kiszolgálására szakosodtak, de magánszemélyek is regisztrálhatnak, őket is kiszolgálják.

Hogy miért jó? Mert nagyon jó áraik vannak. 10 kiló csirkemellett vettem 32 fontért, ami szerintem nagyon jó ár. Ráadásul még be is fért a mélyhűtőnkbe. :D 1 kg mozzarella sajtot 3,5-ért vettem. 36 tekercs 3 rétegű WC papírt 7,6-ért és 12 liter 100%-os gyümölcslevet pedig 7,30-ért.

Persze, sokkal többféle dolgot lehet venni, de egyenlőre ezeket próbáltuk ki. Eddig mindennel elégedettek voltunk.

Az oldalon regisztrálni kell és kb. következő nap, amikor aktiválják a regisztrációt, már lehet is rendelni. Lehet kérni házhozszállítást vagy el is lehet menni az áruért. Egyiknél is, másiknál is meg kell adni, hogy mely napon, mikor hozzák ki, vagy mikor megy az ember átvenni. Mi elmentünk érte és max 5 perc alatt végeztünk is.

Nincsenek megjegyzések: