2012. szeptember 3., hétfő

Vicces futás

Voltam egy futóversenyen, amit az az edzőterem szervezett, ahova járunk. A verseny "fun run" néven lett meghirdetve, mindenki beöltözhetett valaminek. Mivel én önmagamban is elég vicces vagyok (legalábbis én ezt képzelem :) ), ezért én pusztán önmagam adtam.

A táv 5 km volt, azaz mondhatni bakkfitty. Bár részben terepen történt a futás, ami kicsit nehezítette a helyzetet. A parkban én is mindig kavicsos felületen futok, meg dombnak fel és le, de itt legalább nincsenek füves és sáros, csúszós szakaszok. A versenyen voltak.

Aznapra 32 fokot jósoltak ... De én tudtam, hogy az nem lehet. :D

Miközben mentünk a park felé, ahol a versenyt tartották, volt néhány kívánságom:
  • ne süssön a nap, ne legyen nagyon meleg
  • az 5-ös sorszámot szeretném megkapni
  • az első turnussal szeretnék indulni (2 adagban indultunk)
  • az első 5-ben benne szeretnék lenni a nők között

És igeeeeeeeen! :)
  • nem sütött a nap és meleg se volt
  • ugyan az utolsók között érkeztem a helyszínre, de az 5-ös sorszám ott várt rám és szóbeli kérés nélkül is azt nyomták a kezembe
  • az első turnussal indultam
  • 4. lettem

Egy dolgot elfelejtettem kérni, hogy legyen WC. Az ilyesfajta izgalmak nem nekem valók. Hiába mentem előtte WC-re, mire lefutottam a távot, azt hittem kikönnyezem hólyagom tartalmát. De jót derültek rajtam, mert futás közben a szervezőt kérdőre vontam (értsd: odakurjantottam neki), hogy miért nincs WC, mire javasolta, hogy az egyik bokrot látogassam meg. Mondtam, hogy nekem jelmez sem kell ... :D

Sajnos a nyaralás és az utána következő lazsáló hét nagyon visszavetette az eredményeim. Kilométerenként 30-40 másodpercet romlott az időm. Azóta kicsit durvítottam az edzéseken. Így kezdek ismét formába lendülni. A cél az 5 perc körüli, majd az ez alatti idő terepen. Futópadon pillanatnyi cél a 4.20-as idő, majd a 4.10, 4 perc. Tüdőköpködés nélkül. :D

Ha mások meg tudják csinálni, akkor nekem is sikerülni fog. Csak edzés, kitartás és idő kérdése. :)

5 megjegyzés:

Csillu írta...

Gratulalok, Hella. Szuper vagy!

ókidli írta...

Gratulálok, nagyon ügyes vagy. Minden futónak tiszteletem, ez az egy sport van amire nehezen veszem rá magam, de mióta paleózom már ez a gondolat is erősen kerülget, csak a nem létező kondim tart vissza :)

Unknown írta...

Köszi lányok! :)

ókidli, a kondit fel kell építeni. Nem kell végig futni. Kocogsz kicsit, majd sétálsz, kocogsz, sétálsz, csak úgy, hogy jól essen. Aztán fokozhatod a futás mennyiségét, amikor már úgy érzed. :)

Ha le tudsz mondani a legjobb lisztes kajákról, akkor futni is tudsz ;)

Annamari írta...

merre vagy? hogy vagytok?

Unknown írta...

Vagyunk, csak lusta vagyok írni. :) 1001 más dolog jár a fejemben. De majd próbálom magam összeszedni. :D