2012. január 1., vasárnap

Gréti 7. szülinap - szilveszter

Nálunk ez a két ünnep összefonódott, mivel Gréti 7 évvel ezelőtt úgy döntött, hogy koraszülöttként szilveszterkor ismerkedik meg a kinti léttel.

Olyan pirinyó volt, csupán 2660 gramm. A papírjaira 50 centit írtak, de az 50-es ruhák nagyok voltak rá. :)

Emlékszem, az orra rossz helyen volt, teljesen el volt csúszva az egyik irányba. Egyik lábujja ránőtt a másikra és a füle olyan volt, mintha papírból lenne. Mindig ki kellett hajtogatni, mert amint ráfeküdt összegyűrődött.

Ehhez képest egész kikupálódott. :D

Tavaly óta nem nőtt olyan eszméletlen sokat. 132 cm körül van, 8-9 évesekre való ruhákat hord. A súlyát nem tudom, de kíváncsi lennék rá. :D

Tegnap, az eredeti tervek szerint barátokkal töltöttük volna a szilveszter és ünnepeltük volna Gréti szülinapját, de egyikük megbetegedett, így csak annyira jöttek át, hogy felköszöntsék Grétit és már mentek is haza.

De előtte még tortáztunk. Gréti nagyon örült neki, nagyon tetszett neki. :) Mivel a barátainknál a férj szakács, azért meg tudtam tőle kérdezni, hogy a csudába kéne csinálnom a tésztát, hogy ne legyen domború a teteje. No, majd legközelebb már tudni fogom, mostanra pedig bőven jó volt így domborúan is. :)

Utána csendben telt az este. Megvártuk az éjfélt, koccintottunk a lányokkal is, majd mindenki elment aludni. Kivéve engem, mert én még olvastam egy kicsit.

Képeket ide tettem fel.

Boldog szülinapot Gréti!

Boldog új évet mindenkinek! :)

15 megjegyzés:

Gyuri írta...

Boldog szülinapot Grétinek és B.Ú.É.K. mindnyájatoknak.

Unknown írta...

Köszöni! :)
Nektek is BÚÉK!

Tunde írta...

Boldog Szulinapot es Boldog Uj Evet!!

Szitya írta...

Boldog születésnapot neki! Hát igenis rendesen kikupálódott!!! Gyönyörű! És milyen nagy! (még Imónál is magasabb, pedig ő sem számít alacsonynak!!!)
Boldog Új Évet nektek, kedves Hella!
Puszi,
Szilvi

Unknown írta...

Szilvi: köszöni! :)

Unknown írta...

És mi is köszönjük az újévi jókívánságot! :D

Nektek is nagyon boldog és sikeres új évet!

Unknown írta...

Tünde: köszi!

Sz. írta...

Szia Hella,

Boldog szülinapot a Helyes Nagylánykádnak és nagyon boldog új évet kívánok Mindannyiótoknak!:)

A bejglik csodaszépek, a halas sztori viszont anyukádéknál...brrrrr...nagyon durva!! Csodálom, hogy ezek után meg tudták enni:)

Ja, és aki még betegnek érzi magát, annak jobbulást:)))

Unknown írta...

Sz. Szilvi: köszöni! Köszönjük! Jaja! Próbálják nem elölről kezdeni ...

:D

Nori írta...

Boldog szülinapot Grétinek és Búék Nektek !!!

Unknown írta...

Köszi Nóri! Neked is BÚÉK! :)

GlobalGrover írta...

el sem hiszem hogy te csinaltad a tortat. annyira jol nez ki szerintem. azt hittem rendelted. itt is boldog szulit neki.

Unknown írta...

Orsi, nem is tudom, hogy most megsértődjek vagy bóknak vegyem. :D

Pedig igen, én csináltam. Azé valami kis kreativitás szorult belém (ha már marketinges vagyok vagy mi). :DDDD

Globalgrover írta...

abbol indultam ki hogy korabbi bejegyzesekben irtad hogy nem szeretsz kreativoskodni... szoval ezert :-) tenyleg tuti jo lett!

Unknown írta...

Azt nem szeretem, ha rám kényszerítik. Ha tudom, hogy vár a munka és helyette alkotnom kell.

De a gyerekekért már egész betörtem. :D