A Vodafone szolgáltatási színvonala elfogadható a környékünkön, ezért az ő mobil szolgáltatásukat választottuk annó nekem. Mivel az első 3 évben (ideköltözés után) nem feltétlen rohan minden szolgáltató az ember kegyeit keresni és havi előfizetéses szerződést ajánlani, ezért kénytelenek voltunk a feltöltőkártyás megoldást választani. Ami nem is feltétlen baj, hisz nem használom túl sokat a telefont. Inkább arra van, hogy engem elérjenek.
A Vodafone PAYG (pay as you go, feltöltőkártyás) csomagjai között van olyan, ahol ingyenes nemzetközi perceket adnak ajándékba minden egyes feltöltés után. Pl. 10 font feltöltésért 60 ingyenes nemzetközi perc jár, melyet 30 napig lehet felhasználni, aztán elveszik. 15 fontos feltöltésnél ez 90 perc, ha jól emlékszem.
2 nappal ezelőtt tudtam, hogy haza kell majd telefonálnom, ezért top upoltam/feltöltöttem a kártyát. Ezért cserébe 60 percet azonnal jóvá kellett volna írniuk.
Hát, azonnal nem írták jóvá. Ez már a 3. alkalom volt, hogy gond volt a jóváírással. Tegnap felmentem a weboldalukra és sikerült a live chat szolgáltatás keretében beszélnem valakivel, még azelőtt, hogy elkezdtem volna a telefonhívást. Azt mondta, hogy az előző feltöltésből megmaradt 2 perc letelte után azonnal aktiválódik az újabb 60 perc.
Na ja, ahogy Móricka elképzeli ...
A rendes összegből szépen levonták a pénzt. De aznap már nem sikerült újabb chates embert kifognom az oldalukon. Nem jöttem rá, hogy hogy jön fel a chat ablak magától. Hol feljött, hol nem. Ilyen menüpontot nem találtam, ami szerintem elég fura dolog.
Ma újra kellett telefonálnom, de az ingyenes perceim még mindig nem kaptam meg.
Kicsit morcos lettem és elkezdtem túrni a netet, hogy mások hogy találják meg a chat ablakot. Vagy hogy tudják elővarázsolni.
Úgy láttam, nem csak én voltam, akinek ezzel gondja volt. De megtaláltam a választ is. Ha mondjuk a telefonokat értékesítő oldalra felmegy az ember a Voda oldalán és türelmesen vár pár percet, akkor egy idő után megjelenik egy ablak, hogy szeretnék-e élőben chatelni (írásban beszélgetni) valakivel. Ha rábökök, hogy igen, akkor nem sokkal később, hozzám rendelnek egy chat ügyintézőt, aki néhány adat megadása után segít megoldani a problémát.
Megoldotta. Visszakaptam a pénzem, plusz jóváírták a 60 percet és nem vonták le belőle azokat a perceket, amiket az elmúlt 2 napban használtam.
Utána lehet értékelni egy kérdőíven az ügyfélszolgálatos illető tevékenységét és a kapott szolgáltatást, valamint lehet kérni egy másolatot az írott beszélgetésről, amit e-mailben küldenek el.
Imádom ezt a szolgáltatást! Nem kell a telefonnal küzdenem és fülelnem, hogy a vonal túlfelén ülő illető mit hadar.
Tudom, tudom, a Skype-on és más szolgáltatókon keresztül is telefonálhatnák akár mobil, akár vezetékes irányba is, de ha már ezt ingyen adják, akkor igyekszem kihasználni. :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése